Balada Romicăi Jurcă

Daaaacăăăă ploaaaiaaa s-ar opriiiiiii….

Sâmbătă seara am fost la un concert Cargo, în clubul de rockeri Doors. Am consemnat următoarele:

– organizatorii-cârciumari sunt mână-n mână cu artiştii, care întârzie cel puţin 45 de minute, cât să consume iubitorul de artă două beri în plus;

– afirmaţia de mai sus a fost verificată şi mai în primăvară, la concertul Ducu Bertzi din Phoenix; în plus, aştia au şi haleu, te mai îndemni şi la ceva de mâncat;

– pe drumul către toaletă, în Doors este montată o motocicletă răşchirată; am futat o gleznă de-un fier de-ala de am văzut stele verzi;

– la toaletă era o şmecherie nemaîntâlnită, o sculă de uscat labele foarte high-tech, cu luminiţe albastre şi timer;

– la un moment dat, la o masă liberă s-a aşezat un moşuleţ singur, cu ochelari, în sandale cu şosete, mustaţă albă (acum realizez că semăna cu Ristea Priboi; cum să te cheme Ristea Priboi?! cum zicea mă-sa? „Ristea, treci la masă acuşi!!”. Sau „Priboi, de ce nu asculţi, mămică, ce-ţi spun eu, că nu te-nvăţ de rău…”..Ha?); şi mă gândeam, ia uite, dom’le, ce chestie tristă, a rămas singur, o fi fost şi el rocker de-ala original, n-are pe nimeni cu care să mai meargă la concerte şi merge aşa, singur-singurel;  până s-a aşezat la masa lui cu nişte beri în labe un versant cu tricou şi vestă de la un club de motociclişti din Constanţa; ciudată tovărăşie, dar m-am bucurat;

– pentru că nu prinsesem locuri lângă scena minusculă din Doors, am stat la masă şi am vazut concertul la plasmele agăţate peste tot; în primele rânduri era un rocker negru, ras în cap, cu tricou alb, căruia refelectoarele îi dezvăluiau şi-un maieu pe sub tricou; n-am vazut dacă avea şi blugii băgaţi în şosete;

– eu îi rog pe artişti să cânte gura lor, să nu mai fie entertaineri, să-i întărâte pe toţi afonii din sală să behăie şi să încurce versurile; rezultatul e deplorabil şi se duce pe penis o melodie mai mişto;

Romica Jurcă nu este agreată de toţi iubitorii rubricii Meteo.

2 responses to this post.

  1. Posted by inlarg on 23 Mai 2012 at 9:49

    Haha, Romica Jurca, ce-aveti cu ea, e si ea om:)) chiar daca-mi vine sa adorm cand ii aud vocea, le zice bine.
    Am fost la cargo in deschiderea concertului cu iron maiden, o atmosfera incendiara ce-a culminat c-o adunare ONU in „culise”, adica fanii formatiei din toate colturile lumii care-i urmeaza in turnee, cumintei.

    Răspunde

  2. sunt doua curente in televiziuni, fata de la meteo, care poate sa fie si fata de la pagina 5 si weather girls precum romica jurca.
    cnn merge pe varianta a doua.

    dar cum procedeaza fanii astia itineranti? logistic, bani, servicii etc. si nu se plictisesc, totusi? un concert, doua, 7?

    Răspunde

Lasă un răspuns

