Adrian, un nepoţel care vrea să profite şi de mătuşa Tamara, şi de Unchiul Sam…

3 responses to this post.

  1. Posted by ucenic on 24 Mai 2012 at 18:10

    Foarte taaaareeee ! 😆

    Răspunde

  2. vaz’ ca mitraliezi cam toata clasa politica actuala. esti fan dan diaconescu?

    Răspunde

    • uf, eu ma temeam sa nu fiu banuit ca-s taliban portocaliu. ca nu sunt, pe bune. insa acolo supravietuiesc niste politicieni care imi plac mie, monica macovei, baconschi, paleologu, voinescu, ungurenii. despre boc am o parere speciala, separata. daca nu isi asuma boc chestiunile astea nasoale, eram in pom. iar pdl, in ansamblu, trebuie despaduchiat.

      cat despre dan diaconescu, in delirul ala populist, a scapat si o chestiune de bine, dupa cum mi-a atras atentia razvan cucui: curtea cu jurati.

      si, ultima chestie, n-as vrea sa para un blog de propaganda politica. scriu si despre treburi de felul asta, cum scriu si despre ce feluri de mancare imi plac mie.

      Răspunde

Lasă un răspuns

