După-amiază de bărbat singur acasă

Oaaaaahh…cât e? …nu mai pot să dorm. E un lucru bun să îl ţii pe Dl. Leptopică la îndemână, jos, lângă pat.

Leptop-leptop-leptop, face omul la laptop. Acum câteva săptămâni, ieşisem la geam să cârâi-fluier-gânguresc şi eu la nişte vrăbii, păsărele, să interacţionăm.   Soţia: „Ce se-aude acolo? Un leptopar cu ciuf de Dobrogea?”

Acum n-am decât să şi înjur păsărelele în turceşte, ce vreau eu, să le fac curve, sau să-mi cer iertare plângând. Sunt singur acasă. PĂSĂRELELOR, AŢI BELIT-O, NEVASTA NU-I ACASA!!!

Două pahare de lapte cu jumătate de ecler şi jumate de prăjitură cu ciocolată, toate reci, de la frigider. Motanul vrea crănţănele noi. Mârrr-miauuu, mârmiauu! Ia, mă, crănţănele proaspete, porcule.

Telefon, pup, pup.

Hai, că nu e cazul de aspirator. Leptop-leptop-leptop.  Motanul, 6 kg de pisică, vrea neapărat pe pieptul meu. Mă gâdilă cu mustăţile pe obraz, am peri de mâţă-n barbă şi pe buze, ptiu-ptiu, iar cu târtiţa îmi ocupă tastatura. Întind cât pot gâtul din perne, ca o broască ţestoasă extrem de sociabilă, să-i văd pisicii balistic, peste culmea fundului, la ecran.

Leptop. Eu si pisică suntem înconjuraţi de boluri cu alune, cutii de bere, coji, fire de căşti, cabluri. Sună interfonul. Mi-o fi atins cineva maşina în parcare? Eu sunt panicos, că aşa am păţit odată.

Pisică, dă-te pe mine, îl împung eu uşor. Da’ cu grijă, să nu dărâmăm astea pe aici. Pisică mijeşte ochii şi-şi lasă curul greu-greu, pe pieptul meu. Nu. Băăă, dă-te, că sună interfonu’, trebuie să mă edific. Împins mai zdravăn, pisică ia măsuri: se ancorează în buricul şi-n sfârcurile mele cu nişte gheare cu chilli. FUUUTUTEEEEE-N CAAAPPPP!!!

Bună ziua, de la Kaufland, cu pliante,  îmi daţi drumu şi mie? Da, tinere, acum îţi dau drumul, dar ţi-ai consumat porţia. Data viitoare, dacă soarta emisferei nordice depinde de mine şi de pliantele tale, e nasol, te descurci, legi şi tu cu o sârmă.

Din oglinda de la uşă, un domn ciufulit, cam netuns, cu o barbă a la Ahmadinejad, în pantaloni scurţi şi tricou de dormit, constată că îi e foame. 103 kilograme de lene şi răsfăţ mănâncă ciorba de legume cu pui direct din crăticioară, nu ne fandosim cu farfurii.

Telefon, pup-pup.

Leptop-leptop. Ia uite, s-a întunecat deja. Kebab cu de toate de pe b-dul  Tomis, de la fosta librărie Adevărul şi două beri.

Oaaaahh…

3 responses to this post.

  1. Posted by TuristaRatacita on 31 Mai 2012 at 23:34

    Pisică e pe post de „badigard”. Foarte frumos la dvs in oras. La Famous nu mai e bun kebab-ul?

    Răspunde

    • Pisică-porcul e pe post de ce vrea dumnealui, întrucât e răsfăţat. La Famous nu stiu cum e cu kebabul, n-am incercat. Cand gasesc ceva sa-mi placa, ma tin de el, asa că merg numai la kebabăria asta. Kebabărie? Kebabăreală?

      Răspunde

  2. Revin cu impresii, dupa o vizita la Famous din zona peninsulara (mai este unul la Dacia). Deci, kebabul de la Famous n-are nici o sansa in fata kebabului meu, de pe Tomis. Famous e uscat, asta e juicy, Famous are kifla prea mare, alalalt e fix cat trebuie, Famous are o maioneza ordinara, kebabul tomitan are un sos foarte-foarte misto cu usturoi si alte porcarii delicioase.

    Răspunde

Lasă un răspuns

