La mijloc de luminişi, unde lupul face pişi*

O poveste cam greu de digerat. Un veteran de război de prin Ardeal gestionează prost criza prin care au trecut bătrânii cu tăierile de pensii, interdicţiile pensie plus salariu şi toate nebuniile din ultimii ani. Memorii la preşedinţie, degeaba. Îşi pierde casa şi ajunge să trăiască în pădure, iarnă-vară, ca un sălbatic.

Singura utilitate a cererii depuse de bătrân la primărie, să fie lăsat să doarmă în anexele sălii de sport construite pentru cei 17 elevi rămaşi în comună, poate că a fost găsită la toaletă, de vreun funcţionar cufurit. Radu Mazăre, şmecher, hoţ, cum zice lumea, dar a anunţat că-i oferă un loc în casele sociale cu care o să câştige şi alegerile de anul asta.

Ha. Ţeaaaapăă! Doamna Dana Grecu, sorry, băgaţi altceva în seara asta. Fuck you, too, domnu’ Radu.

E un reportaj despre cel mai zen şi mai bullshit-free moş ever, de la Ghandi încoa. Sunt convins că povestea lui e mai interesantă decât a vrut să spună. Doamna Lagardere, dumneavoastră să nu vă uitaţi! Că poate ni-l daţi drept model, ca pe Stakhanov, la strâns cureaua.

Stai să ajungă prin CanCan, Libertatea, să vezi titluri, „Bear Grylls de România”, „Bear, tu poţi să faci ca el?” etc.

* În clasele 1-8 aveam o colegă, Elena Leonte, deşteaptă, cuminte, subţirică, frumuşică. Nu ţin minte din ce motiv am început eu şi cu încă un deştept să-i spunem „Lupu”. Şi, de la Lupu, i-am făcut fetei o poezie intitulată „La mijloc de luminişi”. Celălalt vers este în titlu.

10 responses to this post.

  1. Posted by Carmen on 28 Mai 2012 at 21:15

    Multumesc!

    Răspunde

  2. Posted by Carmen on 28 Mai 2012 at 22:26

    Datorita postarii tale de pe blogul lui Prisacariu am descoperit acest blog si nu m-am oprit pina nu am citit tot ce ai postat. Si mi-a placut. Tot. Felicitari sotiei tale! Desi nu o sa comentez prea des, de citit voi ride cu siguranta :).

    Răspunde

  3. Posted by Nea on 30 Mai 2012 at 20:05

    Băi, toate colegele mele din 1-8 erau deştepte, cuminţi, subţirele sau frumuşele. Majoritatea aveau toate 4 calităţile astea.

    Răspunde

    • cam nasol, cum ati gasit atatea rime pentru toate? 🙂

      Răspunde

      • Posted by Nea on 30 Mai 2012 at 20:24

        Din păcate, i-am făcut o epigramă doar celei numite de diriginte Ţaţa din Obor, drept pentru care am fost dus de ureche (ce surpriză!) la directoare. În loc să le scriu o proză ca pe mână Corinei, Cristinei sau Marinei, de exemplu.

        Răspunde

  4. Posted by Nea on 30 Mai 2012 at 20:27

    Apropo, prin anii 90 dădeau cei de la TV din Moldova nişte desene animate cu un anume Moş Au, care trăia în pădure exact a cel de aici. L-o fi luat de role model? Oricum, aş vrea să dau de desenele alea. Are cineva idee?

    Răspunde

  5. n-am auzit niciodata de Mos Au, sorry.
    dar cauta pe youtube.
    eu asa am gasit genericul de la emisiunea de desene animate de inainte de 89.

    tii minte epigrama?

    Răspunde

  6. Posted by Nea on 30 Mai 2012 at 22:17

    Da, o mai ţin dar o reneg. Şi îl acuz pe dirigentele antipedagogic că i-a aplicat o poreclă care ne incita să o luăm la mişto. O să caut, deşi mai căutasem.

    Răspunde

Lasă un răspuns

