Din nou, despre branding şi aparenţe

Se spune că prima condiţie a escrocului de succes este aparenţa credibilităţii. Eu aş fi fost un escroc premiant, dacă nu mă cafteau ai mei la timp.

 

 

 

 

Ochelarii purtaţi de mic, mutra de tocilar, vocea sobră, de măgar întors de la o seară de karaoke, mizantropia confundată cu discreţia  şi încă nu mai ştiu  ce şi-au dat mâna şi au făcut din mine (un individ cam alandala, de felul său) un personaj  credibil, de cele mai multe ori.

Babele mă salută cu respect, cred că doar părintele de cartier se mai bucură de atâta consideraţiune, iar vânzătoarele mi-au vorbit cu „dumneavoastră” din clasa a zecea.

Uneori mă avantajează chestiunea, alteori mă pune în încurcătură, pentru că oamenii au anumite aşteptări de la domnul pe care l-am descris, în timp ce el s-ar simţi mai în largul lui băgându-şi picioarele.  Aşa că, din când în când, n-o confirmă, cum ar spune Gicuţă Hagi.

Iar Gicuţă ne apropie de miezul poveştii. Aseară mă uitam la prima repriză a meciului Italia – Croaţia, tolănit în pat, lângă nevastă. Meci destul de frumos, după standardele mele.

La un moment dat, Mario Balotelli, băiatul din poze, se dezechilibrează sub atacul mai multor adversari şi ajunge cu fundul pe minge. Vreo două secunde, Balotelli păstrează posesia balonului cu curul.

„Ăsta n-a mai ştiut ce să facă şi s-a pus cu fundul pe minge!” observă hamuzată soţia.

Eu, de colo, serios  – „Nu, e o schemă de dribling mai la înghesuială, se cheamă Cloşca cu puii de aur.”

Serioasă, soţia – ” Serios?!”

Lasă un răspuns

