De la numărat ouăle, la numărat AMR-ul

Încerc să-mi dau seama cum am putea  să ratăm şi ocazia asta. Revoluţia s-a furat, integrarea în UE parcă nu ne-a contaminat cu ceva seriozitate nemţească, aşa cum speram eu. Avem talentul de a ne irosi nişte şanse istorice.

Pentru că trimiterea după gratii pentru fapte de corupţie a lui Năstase (fost premier, fost ministru de externe, fost şef de Cameră, fost preşedinte de partid-mamut, fost aproape preşedinte de ţară, fost semizeu) are o valoare de simbol uriaşă: din momentul ăsta, nimeni, oricât de mare şi tare este în ţara asta, nu mai este ferit de puşcărie.

Fraza asta face praf o tradiţie de 20 de ani de   impunitate a peştilor mari, de la capul cărora se împute ţara.  Normal ar fi ca toţi colegii lor, împreună cu răpitorii mai mici de pe lângă ei, să tremure mai mult înainte să se pişe pe noi şi să  înhaţe şpaga, să se gândească mai bine dacă merită riscul de a ajunge, efectiv, la bulău.

Sau, în spiritul ratării de care vorbeam la început, s-ar putea ca puşcăria să nu mai fie aşa un lucru groaznic şi ruşinos. Păi, dacă l-au băgat ticăloşii ăştia până şi pe domnul Năstase, ce, mie, secretar de stat la Transporturi o să-mi cadă galoanele?! Sună stupid, dar eu am încredere în rezervele de imbecilitate ale concetăţenilor mei.

Ca să încheiem mai vesel, să ocservăm că domnul Năstase, săracul, a ajuns de la cea mai înaltă poziţie la Externe, la cea mai de jos la Interne.

PS – doamna Grecu, domnule Ciutacu, este evident faptul că Năstase era deja condamnat înainte de începerea procesului. Nu credeţi că vopsirea arestului IGPR în roz este echivalentul perfect al  hăhăitului aluziv dottore al ştim noi cui?

One response to this post.

  1. […] întrebam cum putem rata, ca popor,  momentul ăsta. Păi, iată […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

