The Little Fucking Stinking Egg

În maşina noastră s-a căcat un duh rău. Altă explicaţie nu există pentru niagara pestilenţială care îţi smulge polipii şi-ţi lichefiază ochii de cum deschizi portiera.

Mi se pare neplauzibil ca ouşorul spart acum câteva zile la o trecere de pietoni, când am frânat brusc şi s-au dus dracu’ prin maşină toate pungile de pe bancheta din spate, să fie responsabil pentru această blestemăţie olfactivă.

L-am cules de gălbenuşul şi albuşul tolănite pe mochetă, pe lângă scaun, am frecat după el, am folosit fâs-fâs de spălat vase şi am stors odorizantul de la maşină, ca să fie bine.

N-a fost. A doua zi, pe la prânzişor, pe un soare puternic, maţele lui Belzebut mi-au suflat în faţă. Oroarea…oroarea…Caută, chinuie-te,  dă covoraşele la o parte încă o dată. Vizual, totul părea în regulă. Dinspre partea nasului, era sfârşitul lumii.

Soţia insistă că s-a mai atenuat, azi de-abia de simte. Aş vrea s-o cred şi eu, la cum cum m-o fi crezut  domnul îngreţoşat de la service-ul ITP, căruia i-am spus că nu e de la mine.

4 responses to this post.

  1. Las-o în soare câteva zile, cu geamurile toate deschise de un deget. Un smoc de mentă naturală nu strică

    Răspunde

  2. :)) am mai citit despre mirosuri urate din masina si concluzionase lumea ca cel mai cel e ala de la oua imputite. Daca nici cu preotii nu merge, incearca cu otet.

    Răspunde

    • sotia a avut din nou dreptate!
      nu se mai simte. bine, am mai frecat si eu pe-acolo.
      oricum, multumesc de sfat.
      daca otetul invinge duhoarea aia, e cazul sa fie introdus in trusele antivampir, alaturi de apa sfintita.

      da, oul stricat este tata lor.
      acum 15 ani, mi-au povestit niste mesteri faiantari cum se procedeaza cu clientii naspa.
      inainte sa aplici placa de faianta, storcesti acolo si un ou. repeti manevra in cateva zone din bucatarie/baie.
      mirosul trece prin chit. yay!

      am reintalnit povestea recent, intr-un ziar.

      Răspunde

Lasă un răspuns

