Cel mai prost din curtea şcolii filosofice

Prima oară l-am înjurat pe Băsescu la puţin timp după câştigarea alegerilor din 2004, când a apărut scandalul casei din Mihăileanu. N-am înţeles clar ce-a fost acolo, dar Băsescu nu avea voie să se bage în rahatul ăla.

A doua oară, l-am bălăcărit, furios şi dezorientat,  când a refuzat să-l numească pe Ticu Dumitrescu la conducerea CNSAS.  A fost prima oară când l-au huiduit în public propriii susţinători, pe treptele din faţa CNSAS.

A urmat o salbă de muieli mai mici sau mai mari, în funcţie de ce boacăne mai făcea dumnealui. Un moment deosebit a fost  intrarea în politică a mezinei  buzate , cocoţarea dânsei în fruntea organizaţiei de tineret şi, de acolo, aburcarea în Parlamentul European.

Presa a dezvăluit cum s-au organizat milităreşte filialele PDL pentru ca loaza prezidenţială să nu mai rămâie repetentă şi anul acela. L-am detestat pe Băsescu pentru slăbiciunea asta nepermisă. Trebuia să-i fi ars una după ceafă, să-i fi bagat minţile-n cap. Stai uşor, mă, proasta lu tata, hăhăhă.

Eu nu cred că EBA are minte pentru job-ul ăla. Nu mă gândesc la celebrele „succesuri”. Alea-s o manipulare de doi lei. Am văzut filmuleţul original, în care toanta se corectează în secunda a doua. Însă deontologii pluii  au decupat secvenţa.

Dar, în rest,  ce o recomanda pe ea pentru Parlamentul European?! Cariera din tabloide, piţiponceala din botul tunat?! Absolut nimic. Nesimţita a profitat de infrastructura de partid a lui papa ca să se facă, fără nici o cădere, deputăţeasă europeancă.

Eram sigur că loaza nesimţită o să ne facă de râs crunt. Dar uite că, spre surprinderea mea,  n-am remarcat să fi făcut gafe. O fi ţinut-o sub aripă Traian Ungureanu, sau a învăţat ea, din instinct,  să zboare sub radar, să nu se facă remarcată.

De ce mi-am adus aminte de EBA? Pentru că, zilele astea, cineva  a dat în locul ei cu mucii în fasole, în faţa vecinilor mai spălaţi din Europa.

Surpriza nu a venit nici măcar de la ciobănetele Gigi Becali, altă arătare scăpată din ţarc.  Gafa a comis-o ministrul de Externe.

Cu câteva zile înainte de plecarea delegaţiei române la Consiliul Europei, într-o conferinţă de presă, filosoful Andrei Marga,  mai nou filosovietic putinist, comunică, prin purtătorul de cuvânt, că nu poate prezenta poziţia ţării noastre faţă de problemele economice abordate la Bruxelles, deoarece nu a avut timp să se pună la punct cu informaţiile.

Aşadar, Europa, aflată într-un impas uriaş, reunită într-o încercare  de a se pune pe picioare, află din paginile The Economist că reprezentanţii uneia dintre ţările membre nu reuşiseră să înveţe materia până cu câteva zile înainte de examene , dar că o să se prezinte, totuşi, poate iau, la plezneală, o notă de trecere.

Văleleu!

Atâta imbecilitate şi atâta lipsă de seriozitate nu ţin minte să fi remarcat recent la politicienii noştri plecaţi să ne facă de râs pe-afară. Ponta nu se pune, Ponta e un caz special. Şi nici nu ţin minte vreun guvern care să-şi fi făcut imaginea praf mai repede şi mai grotesc decât ăsta al lui Ponta.

EBA ministru de Externe!!!

Lasă un răspuns

