La Braşov, în Cetăţuie, muzică, antren şi lesbience

În frumosul conced am ajuns şi la Braşov, ca în fiecare an. Avem noi un ritual, despre care o să povestesc, poate, mai încolo.

De data asta, am urcat la Cetăţuie. Istorie, colb pe cronice bătrâne, peisagii ca cel de mai jos, vizibil chiar de la masa noastră şi, cel mai important la ora aia, un restaurant cu un bucătar super-meseriaş şi o doamnă ospătăriţă de asemenea.

E lucru destul de rar să nimereşti la cârciumi echipa capabilă să transmită şi să execute cum trebuie o comandă. Din cauza asta, iau foarte rar ceafă la grătar. Ce o fi aşa greu să îmi aducă o porţie mare, groasă, grasă şi în sânge, dar nu chiar cu sânge în farfurie?

Ei, amploaiaţii de la restautantul de aici mi-au pus sub nas o porţie excelentă de ficăţei de pui cu garnitură de cartofi cu ceapă şi boia. Juicy, dar nu crud, moale, dar nu undercooked – pe scurt, excelent, nici mie nu-mi ieşeau aşa de bine.

Până să ajungem la masă, ne-am tot fâţâit pe terasele şi coridoarele şi cotloanele vechiului fort. Iubesc Braşovul.  Aici am fost prima dată la munte cu gagicuţă-mea, actuala soţie şi avem amintiri foarte frumoase.

Şi, hălăduind eu cu nevasta pe acolo, vedem două gagice care şedeau pe nişte trepte. Uite nişte lesbience, observ eu cu agerime. Fosta gaicuţă-mea,  soţia,  mă muştruluieşte. Bine, bine, hai la masă.

La întoarcere dăm iar peste lesbience, numai că acum erau într-un grup mai mare şi discutau ce melodie să aleagă. Matriarha grupului, cred că una dintre lesbience, spune ceva cu foto-i Dumiezo! şi indică piesa potrivită.

Noi deja trecusem de ei, eram sub o boltă de viţă de vie şi îi auzim deodată cum încep să tropăie  în acordurile unei melodii asortate cu amplasamentul. I-am filmat pe furiş, printre frunze. Nice, poate fetele nu erau lesbience, dar ăia trebuie să fi fost homalăi – cine se duce să se fâţâie aşa cu nişte gagici?

Cred că este foarte mişto noaptea aici. Ori cu romance şi bla-bla, ori la troscăneală cu băieţii. Ziua, vederea de la masa noastră a fost asta:

Lasă un răspuns

