Tanti Europa, ia uitaţi la Ponta, se pişă pe dumneavoastră!

Pontelu este deosebit de ingenios. Pus lângă Machiavelli, ăsta din urmă ar părea mai penibil decât Geonelu.

De ce? Păi, pe 11-12 iulie, Victor „Vulpea cea Şireată” Ponta îl aburea la Bruxelles pe preşedintele comisiei Europene,  Barroso, care-l convocase să-l seducă oral pentru nebunia declanşată în ţară.

Hai, bre, nea Barroase, n-am ştiut că vă supăraţi şi matale aşa de rău. Şi doamna Viviana la fel, săru-mâna. Gata, mâine avem bilet de întoarcere la avion, ajungem acasă şi ne punem eu şi cu aliaţii mei să facem nişte democraţie. E bine că ne-aţi dat şi lista asta pe hârtie, că altfel să nu fi uitat eu vreun punct din astea 11, Doamne fereşte. Şefu, cu respect! Doamna Viviana, fac şi eu o rugăminte la dumneavoastră – a spus nevasta să vă întreb unde vă tundeţi, că vă prinde deosebit! Săru-mâinile încă o dată! Cu respect! Săru-mâinile!

Ajuns acasă pe 13 iulie, a doua zi după muiala bruxelleză, ce face năzdrăvanul de Pontelu? Păi, semnează acordul ăla de principiu, că e de acord să dezbată cu diverse sindicate şi organizaţi de mafioţi desfiinţarea DNA, ANI, CNSAS si a Curţii Constituţionale.

Dă-l, mă-n plua mea pe nea Ciocan. Ce caru’ meu vroia Barroso ăla?

Later edit – Ponta se pişă pe noi, de fapt. Iar tragic este că cei mai mulţi compatrioţi fac şi ei la fel. Cu boltă, şi pe ei, şi pe noi. Pentru că Europa poate ar fi iertat un popor obosit de criză şi păcălit temporar, la alegerile din iunie, de o gaşcă de mafioţi. Ar fi fost un derapaj ca cel austriac, cu Jorg Haider.

Dar nu ştiu cât va mai înghiţi o Europă obosită şi ea de criză un popor care, având acum realitatea developată în faţă, clar, limpede, pe înţelesul tuturor, continuă să îi susţină pe mafioţi în proporţie de 70%.

facsimil de la blogary.ro, săru-mâna, cu respect!

4 responses to this post.

  1. să-mi vărs și aici obsesiile de băsist nenorocit:

    dacă Ponta stăpânul lui Ponta nici măcar nu vrea să șmecherească UE, așa cum pare?
    dacă urmărește ieșirea României din UE?
    acest document are două valențe:
    1. irită UE, care-i poate spune României „ieși afară, javră ordinară”.
    2. îi arată populației României că dorințele anti-democratice nu sunt ale USL, ci ale „societății civile”.
    acest document (plus alte celea) provoacă excluderea României din UE și, concomitent, „legitimează” în ochii mioritici ieșirea din UE.

    și un bonus de teoria conspirației:
    dac-aș fi mare sculă USL, aș lua 2 milioane de buletine de vot și le-aș ștampila pe NU.
    apoi le-aș strecura printre cele reale – având în vedere regulile acestui referendum, este foarte ușor.
    cu 2 milioane de voturi se duce procentajul de la ~42 la ~52, încât referendumul să fie validat.
    iar diferența dintre voturile reale DA și cele NU este de circa 5 milioane, deci cu 2 milioane de NU fictive nu se riscă deloc depășirea DA-urilor.
    dacă sunt prins, am fraudat cu NU, deci s-a furat pentru Băsescu.
    dacă nu sunt prins, le folosesc pe cele 2 milioane, iar alți saci îi las la vedere, să se știe că s-a furat pentru Băsescu.

    sună aiurea?
    dacă mie mi-au trecut aceste lucruri prin minte, cu siguranță că USL le-a dus la perfecțiune.
    probabil că au și făcut contract cu Dogaru, să ducă rezerviștii sacii cu voturi până la mașină.

    Răspunde

    • pfff…amandoua teoriile sunt foarte plauzibille si de speriat.
      nu mira pe nimeni ca rusia inca suge in directia noastra, sa ne absoarba mai inspre ea.
      eu ma bazez pe scutul asta american de la noi. nu-si permit astia sa ne lase de izbeliste, in prostia noastra.

      dar scenariul ala cu voturile masluite pro basescu este meserias.
      insa, acum, dupa apelul la boicot, s-ar putea sa para strident. 2 milioane de voturi, cam mult.

      Răspunde

  2. Posted by ozzy77 on 27 Iulie 2012 at 10:00

    Eh, imi pare bine ca nu-s singurul care vede conspiratii 🙂 Si eu am zis la fel: astia nu pot fi chiar atat de prosti, au pe cineva din spate. Cineva care ne-a lasat ce ne-a lasat sa ne jucam de-a UE, NATO si alte jocuri de copii din vest, dar s-a suparat rau pentru doua chestii, mai mult sau mai putin probabile: scutul asta anti-racheta si eventualitatea ca, prin exploatarea gazelor de sist, sa nu mai fim dependenti de gazul de la stiti voi cine. Si atunci a zis „ia, hai cu joaca, ca va dau UE de nu va vedeti”

    Răspunde

Lasă un răspuns

