Maica Rusie. Iar tatăl, alcoolic

Vocea Rusiei, postul oficial de stat al marelui prieten de la Răsărit, transmite pe tonul următor despre evenimentele din România:

„Guvernul a organizat <<o zi a usilor deschise>> la Vila Dante pentru a oferi alegatorilor posibilitatea sa vada cu ochii proprii luxul prezidential pentru care guvernul Boc a cheltuit milioane de euro din banii contribuabililor”.

via HotNews.ro

Şi am vrut şi eu să las un mesaj într-o limbă de largă circulaţie în CIS, Kazahstan, Turkmenistan, Ukraina, Belarus şi în alte ţări ca afară, spre care vor să ne tragă ameţiţii ăştia cu referendumul lor. Aşa că am gugălit „russian swear words” şi am aflat că limba noastră-i o comoară. Ei ne-au luat nouă tezaurul, noi le-am luat lor comorile lexicale.

Pe de alt parte, sunt puţin trist. Sarmalele sunt turceşti, micii – sârbeşti, borşul – urcainean. Nici asta nu e românească? Poate ne rămâne „pula”.

Lasă un răspuns

