Şmecherie (şi o nebunie)

Am încercat, merge.

Eu le-am fiert în apă, mă rog, chestiune de gusturi.

8 responses to this post.

  1. Si eu am incercat acum ceva vreme dar nici nu s-a clintit 🙂

    Răspunde

  2. Posted by neax on 2 Octombrie 2012 at 7:56

    Ăsta ce-i, test de angajare la trusturile lui Vîntu şi Voiculescu? Atunci ar trebui să pună gura la partea groasă şi să tragă, nu să sufle.

    Răspunde

    • testul de angajare la voiculescu e descris in al doilea clip si este doar faza de selectie preliminara, unde se observa toleranta catindatului la dejectii. proba decisiva e cu halitul de kkt cu mina serioasa, dar n-avem marturii video.

      Răspunde

Lasă un răspuns

