De ce e posibil să nu votez tura asta

Aşa cred, că nu merg la vot. Aş fi mai categoric, dar mi-aduc aminte că am mai făcut eu scandal şi, până la urmă, tot m-am trezit pe ultima sută de metri dând fuga la vot.

De data asta, gândesc aşa: după TOATE sondajele de opinie, USL o să câştige lejer alegerile. Peste 50%, poate chiar 60.

Nasol. În cazul ăsta, hai să reducem proporţiile dezastrului, nu? Aşa, cu chiu, cu vai, pic cu pic, vot cu vot, să urcăm ARD înspre 30%, să poată face opoziţie serioasă. Asta ar fi atitudinea corectă, nu?

Doar că:

1. pe ARD-ul ăsta (explic mai jos care ARD) îl doare-n pluă de opoziţia pe care aş fi dorit-o eu, pentru că este, în majoritatea lui, un bullshit împănat cu hoţi flămânzi, fix la fel ca USL; ok, poate sunt mai puţini hoţi, poate, eclipsaţi de nişte figuri notabile, dar, în fond, vorbim de aceeaşi adunătură de lepre;

2. cum USL tot va câştiga zdrobitor, iar orice speranţă e pierdută, nu văd de ce aş mai băga în Parlament gunoaiele ARD-ului care s-a pişat pe lista Monicăi Macovei; e ca şi cum mi-aş şifona bara la maşină şi, de supărare, i-aş fute şi un bocanc în portieră.

Aşadar, am o ocazie foarte bună de a sancţiona leprele pedeliste, renunţând, e drept,  la orice pretenţie, la orice speranţă. În loc de 56% USL, să fie 68-75%. Same shit. Să ne iasă pe nas atâta USL. Să se vindece cretinii. Să-şi înghită limba curvele plătite să mănânce rahat. Slabe şanse – idioţii au, deja, juma de an de PSD, PNL şi PC şi nu s-au dezmeticit absolut deloc. USL e neclintit în sondaje, compatrioţii mei sunt, mulţi dintre ei, neclintiţi în prostie şi ticăloşie.

Dar, măcar să moară acum şi nişte căcaţi de-ai lui Cezărică Preda, Neluţu Olteanu, Boreanu etc, toată gaşca care a pus-o pe Monica Macovei în geam ca pe bunicuţa decedată, ca să păcălească fraierii să mai aducă nişte voturi. Şi să ştie, dacă se poate, şi de unde i se trage.

Aş vrea să intru-n hibernare. Să ne vedem sănătoşi în 2016.

2 responses to this post.

  1. Da, da, asa ma gandeam si eu… Votam cu USL, sa iasa in mortii lor cu 90%, sa vedem ce-or sa mai zica peste cativa ani retardatii care ii voteaza azi „ca sa scape de Chioru”. Dar, fii serios, mi-e teama ca peste 2-3 ani astia or sa-l injure tot pe Basescu…

    Răspunde

    • eh, eu incep sa am dubii .:)
      m-as duce numai sa le micsorez sansele jigodiilor useliste. sum sunt garoiul ala de medelin voicu, cu proiectele lui legislative de cacat (gratierea celor cu pedepse mai mici de 6 ani, inclusiv nastase; asta a mai zis, recent, ca romanii sunt niste cacati lasi) si lepra atarnatoare de remusica cernea.

      Răspunde

Lasă un răspuns

