Ghiudemul de Medgidia şi Salamul de Sibiu

Prietena care ni l-a cumpărat ne-a asigurat că are doar vită şi oaie. „Aidar e om serios, nu-şi bate joc. Face cel mai bun ghiudem”.

Ştiu şi eu ce sa zic… Dacă nu are şi cal, ce i-o fi trebuit tătarului să-l facă aşa, potcoavă?

ghiudem

 

 

 

 

 

 

 

Să-mi scot asta din cap. Nu vreau să fac nici o asociere între modul în care arată produsul şi materia primă. Vreau să halesc în continuare  Salam de Sibiu, despre care, tot aşa, suntem asiguraţi că, în ciuda formei şi a dimensiunii, nu are nimic de cal.

pula calului

3 responses to this post.

  1. :))))))) Mi-ai facut ziua

    O sa scoti ghiudemul din frigider cum scot englezii lasagna din cutie. De capastru 😛

    Răspunde

  2. Dar gustul acela usor iute de la ce crezi ca vine? La salamul de Sibiu ma refer. Eu am mancat o singura data, in cunostinta de cauza, pastrama de cal. Nu mi s-a parut nici rea, nici buna. Doar inconfundabila! :))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

