Evenimentul Zilei şi mitraliera cu muci

Cam cu frecvenţa asta dă EVZ cu mucii în fasole.

Acum câteva luni, un băiat scria despre Lens Armstrong, iar până la prostiile de astăzi, am mai tot remarcat diverse gafe, pe care nu m-am mai ostenit să le notez. Intraseră într-o notă aproape de obişnuit.

Merită remarcat, însă, sadismul ori prostia cu care Ana-Maria Adamoae o omoară pe săraca Margareta de două ori, în două feluri, la distanţă de 3-4 rânduri.

margareta

 

 

 

 

 

 

Tot astăzi, Feri Predescu, un ziarist constănţean pe care îl stimez pentru că s-a luat de guler cu Mazăre (a şi pierdut un proces cu daune usturătoare), scapă una destul de nasoală: „statul român să numai susţină etc etc”.

Însă prostul săptămânii rămâne Mihnea Petru Pârvu, cu un reportaj plin de clişee şi de bătrânisme despre cum halesc tătarii carne de cal. Ia uite ce forţă narativă de doi lei şi la Petru ăsta, te caci pe tine de emoţie:

Eu îmi cresc caii, eu îi tai şi tot eu îi mănânc!”, te fixează, cu privirea oblică, aprigul tătar, de te ia pe şiră.

Petru e îmbâcsit şi fals în continuare:

Imamul Mamut Bor-Selin are 72 de ani şi e înţeleptul comunităţii. Dă din cap în semn de aprobare. Când deschide gura, toată asistenţa amuţeşte, în semn de mare respect.

Te ia pe şiră, asistenţa amuţeşte în semn de mare respect, dăm tonul distracţiei, petrecem pe cinste, păstrăm cu sfinţenie. Petru, du-te, mă, la Kanal D, sau ceva de felul ăsta, cu reportajele şi exprimările tale de căcat.

În aceste condiţii, te suspectez că eşti şi cam prost. Cică „Istambul”. Pare plauzibil la EVZ, nu cred că e o eroare de tehnoredactare, cum este la „căţi vine”.

istambul

 

 

 

 

 

 

 

Titlul reportajului este la fel de stupid. „Am mâncat un mânz de şapte luni cu tătarii din Dobrogea”. Nu mă aşteptam să fie ceva cu trimieri literare,  gen „El Zorab cu de toate”, dar nici să cadă aşa, din pod, ca o confesiune făcută în post de Oana Roman. Puţin efort, niţică imaginaţie, vă rog.

Ce e aia „Am mâncat un mânz de şapte luni cu tătarii din Dobrogea”? Băi, Petrică, cum era dacă Nabokov ar fi scris „Am futut-o pe una de doişpe ani”, în loc de aiconicul „Lolita”?

One response to this post.

  1. Posted by Amărăşteanul on 4 Mai 2013 at 14:03

    Ciufule, nu uita că, totuşi, EZ e creaţia lui Cristoiu, aşa că…

    Răspunde

Lasă un răspuns

